top of page

Komiks mojego autorstwa


Witajcie w ostatnim poście maratonu! Dziś pokażę Wam komiks mojego autorstwa! Został on zrobiony już dobre kilka lat temu, więc przepraszam za nieprofesjonalizm... Mimo to, mam nadzieję, że historia Was wciągnie. Już nie przedłużam, chciałabym jeszcze tylko dodać, że komiks zamieszczę w dwóch odsłonach - w postaci zdjęcia (gdy na nie klikniecie, powinno pojawić się całe), oraz linku. Mam nadzieję, że któraś z tych opcji będzie dla Was wygodna!


Komiks został zrobiony na stronie internetowej pixton.com . Jeśli wam to przeszkadzało, przepraszam za wszelkie błędy typu "Masż rację" albo "Marżnę" no i za rzucające się w oczy "jóż"... To jóż było akurat winą mojego niedopatrzenia, ale błedy, których przykłady podałam jako pierwsze nie mogłam poprawić... Trudno mi to po takim czasie wyjaśnić, ale chyba chodziło o to, że system poprawiał "z" na "ż". Ale nie jestem pewna.

Mam nadzieję, że ten post, zarówno jak i maraton wam się podobał! Obiecuję więcej tego typu niespodzianek!

Do napisania!


9 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Tea Book Tag!

Post: Blog2_Post
bottom of page