top of page

Światowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów!


Witajcie w kolejnym poście z kategorii "Kartka z kalendarza"! Dzisiaj, 28 sierpnia obchodzimy między innymi Światowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów! Z tej okazji postanowiłam zrobić wpis. Poczytacie o historii komiksów, a na koniec przewiduję... NIESPODZIANKĘ! Zapraszam, będzie się działo!

Ja osobiście bardzo rzadko czytam komiksy, niemniej jednak, bardzo lubię ten gatunek literacki. W trakcie tego dnia, może warto sięgnąć po jakiś komiks? Ja na przykład sprawdzę komiks z serii "Wojenna Odyseja Antka Srebrnego" numer 8 - "Na partyzanckich ścieżkach 1946 r.", czyli komiks, który już od dawna zalega na mojej półce. :-)

To już koniec nudnawego wstępu, zapraszam na historię komiksów! ;-)

Wszystko zrobiłam sama, a link do owocu mojej pracy tutaj: https://samequizy.pl/historia-komiksow/ . Przepraszam, że historii komiksów nie udało mi się zamieścić tutaj, na blogu, ale najważniejsze, że jest! :-)

I niestety, to już wszystko NA DZISIAJ. Ale halo, jeszcze niespodzianka! Oto ona:

Postanowiłam zrobić na blogu maraton! Będzie on polegał na tym, że przez trzy dni z rzędu będę zamieszczać posty na dany temat!

Tematem tego maratonu są oczywiście komiksy! To właśnie z tego powodu, post jest taki krótki, ale jeszcze będę miała szansę nadrobić!

Cieszycie się? Długo pracowałam nad tą niespodzianką, a nad postem również, nawet jeśli tego nie widać.

Koniecznie powiadomcie mnie, czy niespodzianka Wam się podoba, oraz czy będziecie dzisiaj czytać jakiś komiks. Jeśli tak - jaki? Czekam na Wasze odpowiedzi,

Do napisania!


13 wyświetleń1 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page