top of page

Letni Konkurs 2020!


Witajcie! Prosiliście mnie, żebym zrobiła konkursy na każdą porę roku, dlatego dziś mam przyjemność ogłosić Letni Konkurs na LITERAturze! Nie chcę za bardzo się rozpisywać. Już przechodzę do konkursu, dodam jeszcze, że podzieliłam post na "części', żeby łatwiej było Wam szukać informacji odnośnie konkursu. Skoro już wszystko jasne, zaczynamy!


Temat Konkursu


Waszym zadaniem będzie stworzenie komiksu, w którym główna bohaterka/bohater wyjeżdżają na wakacje! Najlepiej, żeby praca stworzona została z humorem! Warto popracować zarówno nad grafiką i tekstem. :-)



Technika wykonania prac


Technika jest dowolna. Pracę możecie zrobić ręcznie, ale także w specjalnych aplikacjach i stronach. Ja na przykład tworzyłam kiedyś komiksy na stronie pixton.com .



Termin i sposób wysyłania prac


Na adres mailowy: matyldawilkowska@gmail.com wyślijcie zdjęcia, skany, linki, pliki lub zrzuty ekranu ze swoich prac. Komiksy można wysyłać do 15 lipca, co oznacza, że od dzisiaj macie 20 dni.



Nagrody


Wyróżnię Pierwsze i drugie miejsce dyplomem i niespodzianką!



Publikowanie imienia


Osoba, która wyśle mi pracę, automatycznie wyraża zgodę na publikowanie jej imienia, oraz pracy. Jeśli jednak nie macie na to ochoty, napiszcie w mailu "nie zgadzam się na opublikowanie mojego imienia oraz pracy". Wtedy będę wiedziała, że tego nie chcecie.

 

A na dziś to już tyle. Mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie. Jeśli temat nie przypadł Wam do gustu, nie martwcie się! Konkursy są po jednym na każdą porę roku, więc macie jeszcze szanse! Polecam wziąć udział w konkursie również dlatego, że tym razem jest nie jedno, a dwa miejsca, dzięki czemu szanse automatycznie rosną. Jeszcze raz zapraszam do udziału i do napisania!



8 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page